דף נחיתה איכותי

 

איך בונים דף נחיתה טוב?

 

דף נחיתה טוב צריך שיהיו בו כמה אלמנטים:

 

מיקוד – אנו יודעים בקמפיין בדיוק אילו מילות חיפוש הכניסו את

הגולש לדף הנחיתה שלו – ניתן לו רק את מה שהוא חיפש.

התמקדות בנושא אחד בלבד!

 

כותרת – לא לשכוח את הכותרת – היא חשובה ביותר כדי להבהיר לגולש

שאכן הגיע למקום הנכון ושהוא צריך להמשיך לקרוא –

בולטת, מסקרנת, רלוונטית, ממוקדת.

 

עיצוב – דף נחיתה טוב צריך להיות מושך ונעים – לא עמוס מדי

אך עם עיצוב אטרקטיבי שקשור לנושא ומחזק את המסר.

דף סתמי לא יעשה לגולש חשק להישאר או למלא פרטים.

 

סקרנות – דף נחיתה טוב צריך לעורר את סקרונותו של הגולש לשמוע עוד –

את הסקרנות ניתן לעורר דרך הבטחה כלשהי, דרך ניסוח מעניין או אימג' בעיצוב.

 

כדאיות – במעט מאוד מלל, קצר, ברור וממוקד – אנו צריכים להסביר לגולש

"למה דווקא אנחנו?" או לחלופין – לשאול את הגולש את השאלות

שכנראה מציקות לו אם נכנס דרך מילת חיפוש מסויימת ולתת לו את ההרגשה

שאנו נענה על כל שאלותיו.

 

הנעה לפעולה - בסופו של דבר – אנחנו הרי רוצים שהלקוח ימלא את פרטיו –

לשם כך צריך להשאיר לו בדף הנחיתה מקום ברור בו הוא ממלא את הפרטים שלו בצורה קלה ופשוטה.

אפשר לתת לו גם "תמריץ" למילוי הפרטים- הנחה, מתנה, הטבה כלשהי

שתיתן לו את הפוש האחרון ללחוץ על "שלח" – והפרטים שלו בדרך אליך...

שלח


קישורים