דף נחיתה איכותי
איך בונים דף נחיתה טוב?
דף נחיתה טוב צריך שיהיו בו כמה אלמנטים:
מיקוד – אנו יודעים בקמפיין בדיוק אילו מילות חיפוש הכניסו את
הגולש לדף הנחיתה שלו – ניתן לו רק את מה שהוא חיפש.
התמקדות בנושא אחד בלבד!
כותרת – לא לשכוח את הכותרת – היא חשובה ביותר כדי להבהיר לגולש
שאכן הגיע למקום הנכון ושהוא צריך להמשיך לקרוא –
בולטת, מסקרנת, רלוונטית, ממוקדת.
עיצוב – דף נחיתה טוב צריך להיות מושך ונעים – לא עמוס מדי
אך עם עיצוב אטרקטיבי שקשור לנושא ומחזק את המסר.
דף סתמי לא יעשה לגולש חשק להישאר או למלא פרטים.
סקרנות – דף נחיתה טוב צריך לעורר את סקרונותו של הגולש לשמוע עוד –
את הסקרנות ניתן לעורר דרך הבטחה כלשהי, דרך ניסוח מעניין או אימג' בעיצוב.
כדאיות – במעט מאוד מלל, קצר, ברור וממוקד – אנו צריכים להסביר לגולש
"למה דווקא אנחנו?" או לחלופין – לשאול את הגולש את השאלות
שכנראה מציקות לו אם נכנס דרך מילת חיפוש מסויימת ולתת לו את ההרגשה
שאנו נענה על כל שאלותיו.
הנעה לפעולה - בסופו של דבר – אנחנו הרי רוצים שהלקוח ימלא את פרטיו –
לשם כך צריך להשאיר לו בדף הנחיתה מקום ברור בו הוא ממלא את הפרטים שלו בצורה קלה ופשוטה.
אפשר לתת לו גם "תמריץ" למילוי הפרטים- הנחה, מתנה, הטבה כלשהי
שתיתן לו את הפוש האחרון ללחוץ על "שלח" – והפרטים שלו בדרך אליך...