דף נחיתה - למה?

למה דף נחיתה ולא כניסה ישירות לאתר?

 

השימוש בדפי נחיתה הופך להיות יותר ויותר נפוץ בקמפיינים באינטרנט,

כי המפרסמים הבינו שבשביל לייצר התענינות ולגרום ללקוחות לפנות אליך –

צריך להיות ממוקדים ולשמור על תשומת ליבם של הלקוחות.

 

לדוגמא: לקוח הקיש על מילת חיפוש "ביטוח רכב" – זה מה שהוא מחפש.

נניח שהלקוח הגיע למודעת adwords המבטיחה: ביטוח רכב זול עם כל התוספות

זה נראה לו מתאים – אז הוא מקליק ונכנס לאתר.

באתר הוא רואה שהחברה מציעה גם ביטוח דירה וגם ביטוח רפואי ועוד –

אולי הוא מתבלבל?

אולי הוא נזכר שצריך גם ביטוח דירה ושוכח לשם מה נכנס?

 

למה לבלבל את הלקוח עם אינפורמציה מיותרת?

 

כל מה שאנחנו רוצים זה שהוא ימלא פרטים כדי שנוכל לתת לו הצעה לביטוח רכב.

אז נכניס אותו לדף נחיתה ברור וממוקד שרב הסיכויים שהלקוח ישאיר שם את פרטיו.

משם – זה תלוי באנשי המכירות בלבד...

 

דף נחיתה הוא דף ביניים שנועד לתפוס את כל תשומת הלב

של הלקוח באופן ישיר למה שהוא מחפש כשמקליד מילת חיפוש –

ולכן יהיה ממוקד וינטרל את כל ה"רעשים" שיכולים להיות באתר החברה.

שלח


קישורים