חקר מילות מפתח

 

השלב הבא לאחר שבוצע מחקר שוק ראשוני ויש היכרות עמוקה עם המוצר והתחום ויש גם מסר שיווקי ברור –

צריך לבדוק מה בכלל מחפש הגולש.

לשם כך אנו מבצעים חקר מילות מפתח –

בודקים את כל מילות החיפוש הרלוונטיות בתחום,

בודקים עד כמה הן פופולאריות בקרב הגולשים ומה התחרות של המפרסמים על כל מילה, ובוחרים את המילים החשובות ביותר להשגת מטרות האתר.

מילים אלו יתוו את המבנה, ויופיעו בטקסטים ובקישורים ויהוו את הבסיס לקידום האורגני של האתר.

שלח


קישורים