כתיבת תוכן לאתר

 

התוכן הוא המלך

התוכן של האתר הוא למעשה ה"בשר" שלו. הוא שיקבע אם הגולש יישאר באתר לאורך זמן או ייצא לחפש במקום אחר.

כשגולש נכנס לאתר – הרושם הראשוני שלו הוא העיצוב, סרגלי הניווט והכותרות. הם שיקבעו אם יברח מייד או האם יישאר לקרוא עוד.

אם האתר בנוי נכון – העיצוב, הכותרות וסרגלי הניווט יזמינו את הגולש פנימה, אך עדיין התוכן הוא קריטי להמשך הגלישה באתר.

תוכן הוא לא בהכרח טקסט: תוכן יכול להיות תמונות, קטע וידיאו, שאלון ועוד.

אך ללא ספק עיקר התוכן מתבטא בטקסטים.

 

מי מפחד מטקסטים?

הטקסט נועד להעביר את המסר השיווקי, לתת ללקוח ערך מוסף ולשכנע אותו לבצע משהו.

התוכן צריך להיות מעניין, ייחודי, רלוונטי – אם הוא לא יהיה כזה – הגולש יברח.

מבנה התוכן – גם הוא חשוב. אנחנו אנשים של הרגלים – אנחנו רגילים לקרוא עיתון, חדשות באתרי אינטרנט או פורטלים מובילים – שימו לב שיש מבנה פחות או יותר קבוע. חשוב לאפשר לגולשים לקורא את הטקסטים המיוחדים שלנו במסגרת המבנה ה"רגיל" כדי להקל על הגולש.

חשוב לבצע אופטימיזציה הן למבנה והן לתכנים כך שישגו את המטרה באופן הטוב ביותר.

השימוש במילות מפתח לאורך הטקס חשוב מאוד למיקומים של האתר במנועי החיפוש ולתחושה של הגולש שאכן נמצא המקום הנכון.

ולא לשכוח – תכתבו עבור הלקוח שלכם! הגדרתם בשלב האפיון מי הוא הלקוח שלכם, ובעיקר – הלקוח הרצוי. תכתבו אליו, על הצרכים שלו והרצונות שלו – תנו לו את הפתרונות שהוא מחפש.

שלח


קישורים