מה זה יחס המרה

 

 

מה בין יחס המרה לדפי נחיתה?

המרה היא בעצם הפעולה שאנו רוצים שיבצע הגולש.

בדרך כלל בדפי נחיתה הפעולה הזו תהיה מילוי הפרטים ליצירת קשר.

המרה יכולה גם להיות – הרשמה לניוזלטר, קניה או הורדת תוכן או תוכנה מסויימים.

 

יחס ההמרה הוא היחס בין כמות הגולשים שנכנסו לעמוד שלנו לבין אלו שביצעו את הפעולה.

או – כמה אחוזים מהנכנסים אכן עשו את מה שרצינו שיעשו?

 

איך נמדוד את יחס ההמרה?

ע"י שתילת קוד המרה בדף התודה שאנו מחזירים לכל מי שביצע את הפעולה.

כמה פשוט!

את העמוד הזה מחברים בקוד לגוגל אנליטיקס ושם נוכל לראות את יחס ההמרה.

 

ואיך נמדוד יחס המרה מחוץ לאינטרנט?

פניות רבות לא נעשות דווקא דרך האתר אלא טלפונית –

איך נוכל אז לעקוב אחר יחס ההמרה של הפניות הטלפוניות?

ניתן לפרסם בדף הנחיתה מספר טלפון ייחודי המיועד רק לצורך הקמפיין וכך לעקוב אחר הפניות הנכנסות דרך קו זה. ואפשר כמובן לשאול את הלקוחות כיצד הגיעו אלינו....

 

אם יחס ההמרה אינו גבוה או אינו מספק – יש לעבור מחדש על שלבי הקמפיין

ולבדוק מחדש האם הם ברורים מספיק, ממוקדים מספיק, אטרקטיביים מספיק – ולשפר...

שלח


קישורים