מחקר מילות מפתח

 

האתר הוא בשביל הגולש - לא בשבילי

כחלק משלב האפיון והניתוח המקדים לבניית האתר והמבנה שלו – שלב חשוב מאוד הוא מחקר מילות מפתח.

בחירת מילות המפתח שיובילו אל האתר ויהוו את השלד של המבנה שלו – היא קריטית למיקומו העתידי של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות כמו גם לרלוונטיות של האתר לגולש המגיע אל האתר דרך אותן מילות מפתח.

למעשה, בשלב זה בודקת חברת בניית אתרים את מילות המפתח שנתן העסק עבורו בונים את האתר ובוחנת אותן מהצד של הגולשים – האם מה שאני חושב שהם מחפשים – זה באמת מה שהגולשים מחפשים?

לדוגמא: חנות רהיטים בטוחה שמילת הפתח המייצגת את העיסוק שלה היא "מכירת רהיטים" בעוד הגולשים מחפשים דווקא: "פינות אוכל" , "כסאות" וכן הלאה.

זהו השלב בו "נכנסים" בעזרת הכלים שגוגל נותן לנו לראש של הגולשים כדי להבין מה יביא אותם לאתר שבונים.

מילות המפתח שעולות במחקר מהוות את השלד הראשוני של מבנה האתר, כי הן למעשה מייצגות את השילוב בין המסרים של בעל האתר לבין מה שהגולשים מחפשים.

מילות המפתחות יחזרו כחוט השני לאורך האתר כולו והחשיבות שלהן רבה.

שלח


קישורים