מעקב ואופטימיזציה

 

לאחר שהעלנו לאוויר את האתר – שהקדשנו לו את מיטב תשומת הלב בניתוח ואפיון ועיצוב – העבודה עדיין לא נגמרה. כאן למעשה מתחיל השלב השני של קידום האתר:

לאחר שהאתר עולה לאוויר ניתן לו מעט זמן להתייצב ולבחון כיצד השתלב בתוצאות החיפוש של מילות המפתח השונות.

את מילות המפתח שצריך "לדחוף" קדימה נתחיל לחזק – קישורים פנימיים וחיצוניים, טקסטים, כותרות, תגיות וכו'.

נעשה מעקב מתמיד אחר התקדמות ופעילות האתר – לא נבדוק רק מיקומים של מילות מפתח אלא נבדוק גם ביצועים של האתר – שהות בדפים, BOUNCE RATE, מאילו דפים יוצאים מהאתר, פופולאריות של דפים – וכל זאת כדי לבחון במציאות את הנחות היסוד שעליהן בנינו את האתר – הרלוונטיות לגולש, מילות המפתח עליהן הוא מבוסס.

תוך כדי מעקב נבצע אופטימיזציה לאתר – גם במבנה, גם בטקסטים, גם בקישורים כדי שהתוצאות של האתר ויחס ההמרה יהיו הטובות ביותר. לא רק תוצאות מקום – אלה גם תוצאות עסקיות – לבחון האם האתר משיג את המטרות שהצבתם מלכתחילה.

שלח


קישורים