פייסבוק

 

היום בעולם האינטרנט עוגת השיווק מתחלקת לכמה פרוסות. לכל נושא שאנו רוצים לקדם יש גודל שונה של פלחים.

אחת הפרוסות, היותר משמעותיות, במרבית הנושאים, בעולם השיווק היא עמוד עסקי בפייסבוק.

בימינו יש מגוון עשיר של גילאים באוכלוסייה שגולשים בפייסבוק. אלו הגולשים הפוטנציאליים לאתר שלכם.

 

המטרה של שיווק באמצעות הפייסבוק תלויה מאוד בצרכים של הלקוח:

'לייקים', שיתופים, רכישת מוצר.

ובנוסף לכך ,עבור ה SEO, הוא הפנייה לאתר. (איתותיים חברתיים)

במהלך השנים גילינו תופעה מעניינת של כמות תנועה הולכת וגוברת לאתר שלנו מהעמוד העסקי בפייסבוק.

 

למרות האמונה העיוורת של מקדמי אתרים (כולל אותנו) בכוחה של הרשת החברתית של Google (גוגל +), חשוב לא להתייחס לפייסבוק כאילו מדובר בעוד רשת חברתית.

ההצלחה של הפייסבוק משכה אליה המון תשומת לב מצד הגולשים בארץ ובעולם בכלל.

 

יש הטוענים שהפייסבוק אחראי בארץ לחלק עיקרי מהמהפכה החברתית בשנת 2011. 

גם מהפכות אחרות מיוחסות לרשתות החברתיות.

 

הבמה של הפייסבוק גם מאפשרת לכם לפנות לגולשים בנימה יותר אישית וקלילה.

עם חשיבותו של הקשר האישי מאוד רצוי שלא להקל ראש בכל הנושא של תלונות באמצעות הפייסבוק. 

תלונות חברתיות גרמו להפסדים גדולים להרבה עסקים. במקרים כאלו חשוב להישען על איש מקצוע שינחה אתכם בהתמודדות במשבר. 

 

עוד יתרון גדול שיש לפייסבוק בעזרה לגבי הקידום הוא היכולת לראות איך הגולשים מרגישים ומתנהגים לגבי המותג / המוצר שלכם,
מה שיאפשר לכם לשווק אותו ברשת בצורה חכמה יותר.  

 

אם אתם מעוניינים במאמרים נוספים בנושא הפייסבוק אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור ולקרוא במאמרים ב - ewise בנושא פייסבוק

שלח


קישורים