קידום בגוגל - "הסוד"

 

הרבה מקדמי אתרים מתייחסים לקידום בגוגל כהתחכמות לגוגל או פיצוח ה"סוד", היכולת להשתמש בקודים ובקישורים כדי לקדם אתרים ול"נצח את המפלצת".

בעינינו, האמת פשוטה הרבה יותר.

מה שטוב לגולש – טוב לגוגל!

אין בעצם אמת פשוטה מזו.

ה"סוד" הגדול של גוגל מסתכם למעשה במילה אחת – רלוונטיות.

ההצלחה הגדולה של גוגל כמנוע החיפוש השולט שאין עליו עוררין באה בזכות סיבה מרכזית אחת – תוצאות חיפוש רלוונטיות לגולש. או במילים אחרות – גוגל הציע לגולש אצ=תרים שאכן היו רלוונטיים בעיניו.

איך גוגל יודע מה רלוונטי?

לגוגל כלים רבים הניתנים חינם שגולשים רבים ובעלי אתרים רבים משתמשים בהם: google analytics, google toolbar, google adsense, google webmaster ועוד.

העכביש של גוגל והכלים הנ"ל נותנים לגוגל אינפורמציה רבה על כל האתרים ברשת: אילו מילות חיפוש מובילות לאילו אתרים, כמה זמן הגולשים נשארים באתר, בכמה עמודים הם צופים, אליו עמודים יותר פופלריים, אילו אתרים מקשרים לאתר ועוד ועוד ועוד.

למעשה – מה שגוגל מנתח הוא את תגובת הגולשים לאתרים השונים – אליו אתרים מוצאים הגולשים רלוונטיים לתוצאות החיפוש – ולפי זה גוגל מדרג.

למעשה, גוגל מייצג את הגולשים!

ה"סוד" של גוגל

זהו למעשה הסוד הגדול של גוגל – רלוונטיות לגולשים.

כך שלמעשה, קידום מקצועי בגוגל מתחיל לא עם לנסות להתחכם לגוגל ולגבור עליו, אלא בעצם במקום הטבעי ביותר – הצד של הגולש: איך אנו נותנים לגולש בדיוק את מה שהוא צריך – את מלוא האינפורמציה, העניין, את המענה לצרכיו.

קידום אתרים כפונקציה של רלוונטיות

אנו מאמינים שקידום אתרים מתחיל עוד לפני בניית אתרים. הוא מתחיל בניתוח נכון של העסק וצרכי הגולשים, ובבניה נכונה של האתר כך שגם גוגל וגם הגולשים יבינו בדיוק במה האתר עוסק ומה הוא יכול לתת להם.

קדום אתרים מתבטא בבניית אתר רלוונטי ללקוח הפוטנציאלי.

על התהליך המלא תוכלו לקרוא בחלק קידום אתרים מקצועי.

שלח


קישורים